tisdag 25 januari 2011

Titulera själv

8 kommentarer:

  1. Tja, det är väl så det skulle se ut om jag fick bestämma över nya Slussen.

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Jag vill veta hur stor bilden är ungefär.

    SvaraRadera
  3. Ah, jag vet vad du tänker Lisen, för i allmänhet är det ju så att visuella upplevelser handlar lika mycket om kvantitet som kvalitet. Är en Mingvas spännande att se? Ja, men bara om den är stor som en jävla hjulångare. Och hur hade nazisternas eller nordkoreanernas mänskliga massformationer varit om det bara hade varit tjugo man som promenerat runt lite. Jag är således rädd att jag måste göra dig besviken; det här rör sig bara om helt vanligt klotter i ett ritblock.

    SvaraRadera
  4. Nej, nej, det här är ovanligt klotter, för det här är fantastiskt fint! Den måste sparas, ramas in och...och nånting mer som jag inte kommer på just nu!

    SvaraRadera
  5. Brännas på bål av hitlerjugend?

    SvaraRadera
  6. Ja det skulle den ha gjort back in the days, helt klart. Degenererat! Och därför så underbart.

    SvaraRadera